InicioMis librosAñadir libros
Descubrir
LibrosAutoresLectoresCríticasCitasListasTest
>

Crítica de Beavazquez_


Beavazquez_
09 May 2024
[GAL] El color púrpura publicouse en 1982 e, a verdade, é que non podo imaxinar o impacto que tivo que ter nese momento a aparición dunha obra que denuncia tan evidentemente o racismo e o machismo.

Trátase dunha novela epistolar na que Celie dirixe as súas cartas a Deus. Nesas misivas conta como o seu pai abusa dela, como ela tolera eses abusos para protexer a Nettie (a súa irmá) e como finalmente é obrigada a casar cun home viúvo que simplemente quere a unha muller para que se faga cargo dos seus fillos. Segue escribindo cartas durante o seu matrimonio que, como era de esperar, é de todo menos agradable.

No medio de todas estas penurias, Celie e Nettie vense obrigadas a separarse forzosamente, aínda que Nettie promete seguir en contacto. Porén, pasan as semanas, meses e anos e Celie non recibe novas da súa querida irmá. Avanzando na lectura descubriremos o porqué.

A pesar deste ambiente tan hostil, atopámonos ante unha novela na que se pon en valor as alianzas e o apoio entre mulleres, que condena a través das súas personaxes a violencia de xénero e na que se denuncia o racismo nos Estados Unidos que aínda predominaba hai un século (se é tan evidente aínda agora, imaxinade).

Ten un comezo escalofriante. A primeira páxina fixo que parase a coller aire varias veces e a pensar se realmente estaba preparada para ler o que viña a continuación. É un dos comezos máis duros que lin nun libro e, a pesar de que sempre comento a pouca memoria que teño para as lecturas, estou bastante segura de que este inicio non se me esquecerá facilmente.

[CAS] El color púrpura se publicó en 1982 y, la verdad, es que no puedo imaginar el impacto que tuvo que tener en ese momento la aparición de una obra que denuncia tan evidentemente el racismo y el machismo.

Se trata de una novela epistolar en la que Celie dirige sus cartas a Dios. En estas misivas cuenta como su padre abusa de ella, como ella tolera esos abusos para proteger a Nettie (su hermana) y como finalmente es obligada a casar con un hombre viudo que simplemente quiere a una mujer para que se haga cargo de sus hijos. Sigue escribiendo cartas durante su matrimonio que, como era de esperar, es de todo menos agradable.

En medio de todas estas penurias, Celie y Nettie se ven obligadas a separarse forzosamente, aunque Nettie promete seguir en contacto. Sin embargo, pasan las semanas, meses y años y Celie no recibe noticias de su querida hermana. Avanzando en la lectura descubriremos el porqué.

A pesar de este ambiente tan hostil, nos encontramos ante una novela en la que se pone en valor las alianzas y el apoyo entre mujeres, que condena a través de sus personajes la violencia de género y en la que se denuncia el racismo en los Estados Unidos que aún predominaba hace un siglo (si es tan evidente aún ahora, imaginad).

Tiene un comienzo escalofriante. La primera página hizo que parase a coger aire varias veces y a pensar si realmente estaba preparada para leer lo que venía a continuación. Es uno de los comienzos más duros que leí en un libro y, a pesar de que siempre comento la poca memoria que tengo para las lecturas, estoy bastante segura de que este inicio no se me olvidará fácilmente.
Comentar  Me gusta         30



Comprar este libro en papel, epub, pdf en

Amazon ESAgapeaCasa del libro
Apreciaron esta crítica ()(3)ver más